مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-18اقتصادي

پروژه توسعه شبکه فاضلاب در بلوار «مبل منبت» ملایر فعلاً به تعویق افتاد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر با اشاره به توسعه شبکه فاضلاب در بلوار مبل منبت(32 متری مطهری) گفت: این پروژه تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما در حال حاضر اجرای این پروژه در بلوار به تعویق افتاده و در کوچه های منشعب از آن ادامه خواهد یافت.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ملایر با اشاره به توسعه شبکه فاضلاب در بلوار مبل منبت(32 متری مطهری) گفت: این پروژه تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما در حال حاضر اجرای این پروژه در بلوار به تعویق افتاده و در کوچه های منشعب از آن ادامه خواهد یافت.

ایمان حاجی یی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پروژه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در محلات مختلف شهر ملایر در حال انجام است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در محلات مختلف ملایر مانند بلوار مبل منبت(32 متری مطهری)، بلوار ولیعصر(عج) و شکیبا، محله سر جو و منطقه حاج طوسی و .

با مجموع مبلغ قراردادی بیش از 12 میلیارد تومان در حال انجام است.

حاجی یی توسعه شبکه فاضلاب ملایر را به علت رابطه بین بهداشت، سلامت عمومی و دفع بهداشتی فاضلاب یکی از اولویت های اساسی شرکت آبفا خواند و یادآور شد: طی یک قرارداد، لوله گذاری قسمت های شمالی بلوار 32 متری مطهری(حدفاصل سه راه مطهری تا چهارراه برق بالا) به متراژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه توسعه شبکه فاضلاب در بلوار «مبل منبت» ملایر فعلاً به تعویق افتاد

پروژه توسعه شبکه فاضلاب در بلوار «مبل منبت» ملایر فعلاً به تعویق افتاد