مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-15اقتصادي

خدمات امدادی به بیش از 15 هزار نفر از هموطنان در محور لوشان به رشت


مدیرعامل هلال احمر گیلان، با اشاره  به افزایش حجم ورود خودرو به استان گیلان، گفت: ارایه خدمات امدادی به بیش از 15 هزار نفر از هموطنان در محور لوشان به رشت صورت پذیرفته است.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، با اشاره  به افزایش حجم ورود خودرو به استان گیلان، گفت: ارایه خدمات امدادی به بیش از 15 هزار نفر از هموطنان در محور لوشان به رشت صورت پذیرفته است.

هادی سلیمی در گفت وگو با ایسنا، از پوشش امدادی و ارایه اقلام ضروری به مسافران در محور لوشان به رشت خبر داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم ورود خودرو به استان که منجر به ترافیک سنگین در محور ورودی به گیلان شده است، نیروهای هلال احمر نسبت به ارایه خدمات به مسافران اقدام می کنند.

وی ادامه داد: براساس آمارهای رسمی تاکنون بیش از 214 هزار خودرو وارد استان شده اند و ارایه خدمات امدادی به بیش از 15 هزار نفر از هموطنان در محور لوشان به رشت صورت پذیرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان یادآور شد: پوشش امدادی توسط تیم های عملیاتی واکنش سریع معاونت امداد و نجات استان و تیم های عملیاتی هلال احمر از شهرستان های رشت، فومن، شفت و لاهیجان با توان 75 نفر در حال انجام است.

سلیمی اضافه کرد: لجستیک به کار گرفته شده در این عملیات 6 دستگاه وانت کمک دار، یک دستگاه کامیونت فوسو، چهار دستگاه آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات امدادی به بیش از 15 هزار نفر از هموطنان در محور لوشان به رشت

خدمات امدادی به بیش از 15 هزار نفر از هموطنان در محور لوشان به رشت