مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 07:302023-09-21بين الملل

پیش شرط عربستان برای عادی سازی روابط با اسراییل


ولیعهد سعودی روز چهارشنبه در گفت وگو با یک رسانه مطرح آمریکایی اعلام کرد: شرط ریاض در پیشرفت مذاکرات برای عادی سازی روابط با تل آویو به تحقق اهداف فلسطینیان بستگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از المیادین، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی روز چهارشنبه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز آمریکا، مسأله تحقق اهداف فلسطین برای ریاض به منظور برقراری روابط با اسراییل را مهم توصیف کرد.

ولیعهد عربستان سعودی در مصاحبه تلویزیونی خود افزود: ریاض هر روز بیشتر به عادی سازی روابط با تل آویو نزدیک می شود اما این امر به شرط تحقق اهداف فلسطینی ها فراهم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، محمد بن سلمان در مصاحبه با این شبکه آمریکایی ادامه داد: برای ما مسئله فلسطین بسیار مهم است.

ما باید این بخش را حل کنیم.

ما مذاکرات خوبی داریم که تاکنون ادامه داشته است.

ساعاتی پیش نیز بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از زمان بازگشت به قدرت موفق به دیدار با جو بایدن، رییس جمهور آمریکا نشده بود، در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با بایدن دیدار کرد و عادی سازی روابط تل آویو-ریاض یکی از محورهای گفتگوی آنان بود.

پیش از این، فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان گفته بود: هیچ راه حلی برای مناقشه فلسطین و اسراییل بدون تشکیل کشور مستقل ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش شرط عربستان برای عادی سازی روابط با اسراییل

پیش شرط عربستان برای عادی سازی روابط با اسراییل