مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 21:002023-09-14حوادث

دستگیری عامل ارتباط و همکاری با گروه های معاند و ضدانقلاب


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی، ارتباط و همکاری با گروه های معاند و ضدانقلاب در شبکه های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر؛ سرهنگ سیدجلال الدین جوانمردی فرمانده انتظامی شهرستان رودسر امشب در جمع خبرنکاران  با اشاره به دستگیری عامل ارتباط با گروه های معاند در گیلان اظهار کرد: در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی به قصد تشویش اذهان عمومی، انجام اقدامات خرابکارانه و همچنین انتشار مطالب توهین آمیز علیه مسؤولان ارشد کشور، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس های فتا و امنیت عمومی شهرستان رودسر، هویت عامل این پرونده که در سال گذشته نیز سابقه فعالیت مجرمانه داشت مشخص شد.

  جوانمردی با بیان اینکه برابر هماهنگی قضایی به عمل آمده متهم در اقدامی ضربتی توسط پلیس در بخش کلاچای شهرستان رودسر دستگیر شد، افزود:  متهم 27 ساله در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد اما پس از مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم با ابراز ندامت و پشیمانی، فعالیت خود را متاثر از تبلیغات گسترده دشمن در فضای مجازی عنوان کرد گفت: متهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل ارتباط و همکاری با گروه های معاند و ضدانقلاب

دستگیری عامل ارتباط و همکاری با گروه های معاند و ضدانقلاب