مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 21:452023-08-29اقتصادي

اجرای پروژه های آبی تبریز در اولویت قرار دارد


استاندار آذربایجان شرقی به مشکلات، عقب ماندگی ها و کمبود آب در کلانشهر تبریز اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه های آبی تبریز در اولویت قرار دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی به مشکلات، عقب ماندگی ها و کمبود آب در کلانشهر تبریز اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه های آبی تبریز در اولویت قرار دارد.

عابدین خرم، روز سه شنبه هفتم شهریور ماه در آیین آغاز بهره برداری از فاز اول مخزن 100 هزار متر مکعبی تبریز، شهیدان باهنر و رجایی را الگو و اسوه ی خدمت به مردم عنوان کرد از تلاش های مستمر و شبانه روزی مسئولان در تامین آب تبریز ابراز خرسندی کرد .

وی ادامه داد: مسئولان آب استان به ویژه شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با تلاش های گسترده خود در زمانی زودتر از موعد مقرر پروژه مخزن 100 هزار متر مکعبی را به بهره برداری رساندند و همچنین در کل کشور و استان دچار یک عقب ماندگی از لحاظ فرسودگی شبکه آب هستیم که باید برطرف شود.

یوسف غفار زاده، مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی نیز در این مراسم از افزایش ذخایر مخازن آب تبریز خبر داد و گفت: پروژه مخزن 100 هزار مترمکعبی آب شرب تبریز در راستای افزایش ظرفیت مخازن تبریز اجرا شده و شامل دو مخزن 50 هزار مترمکعبی شمالی و جنوبی است که مخزن اول امروز مورد بهره برداری قرار گرفت و مخرن دوم به زودی بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های آبی تبریز در اولویت قرار دارد

اجرای پروژه های آبی تبریز در اولویت قرار دارد