مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-19بين الملل

وزیر خارجه عربستان: بدون تشکیل کشور فلسطینی، صلح اسراییل و فلسطین ممکن نیست


وزیر خارجه دولت ریاض که برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد، افزود: «با برادران فلسطینی خود به طور کامل هماهنگ هستیم تا مطمئن شویم که اولویت ها و مواضع آن ها در راستای فعال سازی تلاش ها برای صلح در این نشست منعکس می شود».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی امروز (دوشنبه) در یک گفت و گوی تلویزیونی گفت که بدون تشکیل کشور مستقل فلسطینی، نزاع میان فلسطین و رژیم اسراییل هرگز حل نخواهد شد.

شفقنا به نقل از وبگاه روزنامه ایلاف نوشت: بن فرحان به شبکه الاخباریه عربستان سعودی گفت: مردم در حال ناامید شدن از راه حل دو دولتی اسراییل و فلسطین هستند و قصد داریم از خلال تلاش هایمان بار دیگر این راه حل را وارد صحنه کنیم .

وزیر خارجه دولت ریاض که برای حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد، افزود: با برادران فلسطینی خود به طور کامل هماهنگ هستیم تا مطمئن شویم که اولویت ها و مواضع آن ها در راستای فعال سازی تلاش ها برای صلح در این نشست منعکس می شود .

او با تأکید بر اینکه حل موضوع فلسطین موجب ثبات در منطقه و جهان خواهد شد، گفت که لازم است تا امیدها برای خروج از این بحران بشری که فلسطینی ها از آن رنج می برند، زنده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عربستان: بدون تشکیل کشور فلسطینی، صلح اسراییل و فلسطین ممکن نیست

وزیر خارجه عربستان: بدون تشکیل کشور فلسطینی، صلح اسراییل و فلسطین ممکن نیست