مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-24اقتصادي

نانوایی معروف و متخلف یاسوج پلمب شد


نانوایی معروف و متخلف یاسوج به علت گرانفروشی پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ یکی از معضلات و مشکلات اصلی در استان کهگیلویه و بویراحمد به تخلفات عدیده نانوایی ها برمی گردد نانوایی ها در استان کهگیلویه و بویراحمد چنان وضعیت بدی دارند که مردم به دلیل کیفیت پایین و همچنین گران فروشی های ممتد از این وضعیت خسته و عاصی شده اند.

در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آن گونه که مردم در گزارش های مردمی به خبرنگاران می گویند تعداد نانوایی های با پخت نان با کیفیت حتی به انگشتان یک دست هم نمی رسد.

اما تعزیرات حکومتی در چند وقت اخیر عزمی جزم برای مقابله با نانوایی های متخلف در سراسر استان داشته و در همین خصوص یک نانوایی معروف و متخلف و گران فروش طی روزهای گذشته توسط تعزیرات پلمپ شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص با بیان اینکه هیچگونه تعارفی با نانوایی های متخلف نداریم گفت: این نانوایی متخلف و گران فروش را در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پلمب کردیم تا درس عبرتی برای سایر متخلفین باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس طی گزارش های مختلف همواره تخلفات عدیده برخی نانوایی ها در رسانه ها به تاکید شده بود که برای مثال فروش نان کنجدی بالاتر از دو برابر قیمت نان ساده بوده در حالی که حتی دو گرم کنجد هم برای هر قرص نان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوایی معروف و متخلف یاسوج پلمب شد

نانوایی معروف و متخلف یاسوج پلمب شد