مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-13سياسي

مسؤولان فرهنگی دانشگاه ها افسران جنگ شناختی هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی صحنه اصلی و خط مقدم جنگ ادراکی و شناختی هستند و مسؤولان فرهنگی نقشی به مراتب مهم تر و سخت تر در این امر ایفا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی پیش از ظهر امروز در نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استان کرمان که در ساکن کنفرانس دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، اظهار داشت: از 4 قرن پیش دنیا به سمت استعمار سوق پیدا کرده و در این راستا مراحل مختلفی از استعمار را پشت سر گذاشته است.

وی ادامه داد: در گذشته استعمار کهنه وجود داشت و سپس به استعمار نو تبدیل شد و در نهایت امروزه به استعمار فرا نو رسیده است و در استعمار فرا نو ابرقدرت های جهان به دنبال شناسایی نخبگان یک کشور هستند تا از این طریق ایجاد کودتاها و اختلاف دیدگاه ها بتوانند بر یک کشور مسلط شوند و حکومت را نابود کنند.

وی با تاکید نقش دانشگاه ها به عنوان مراکز علمی تصریح کرد: دانشگاه ها کارزار اصلی فعالیت های سیاستی و فرهنگی هستند.

 علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: جامعه امروز خصوصا جوانان با یک هجمه ای از جنگ همه جانبه سایبری و روانی علیه دولت ایران از نظر اعتقادی روبه رو هستند که هیچ زمان تعطیل نمی شود، چراکه ایران در این مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان فرهنگی دانشگاه ها افسران جنگ شناختی هستند

مسؤولان فرهنگی دانشگاه ها افسران جنگ شناختی هستند