مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 18:102023-08-27حوادث

بازداشت 2 شرور موادفروش/ کشف 6 کیلوگرم «شیشه» از سوداگر مرگ


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری دو شرور موادفروش و کشف شش کیلوگرم مخدر شیشه در جریان انجام دو عملیات پلیسی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حسین باباپور به تشریح دو ماموریت پلیس در شبانه روز اخیر پرداخت و گفت: یکی از پرونده ها مربوط به دستگیری اشرار موادفروش است.

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای شناسایی و دستگیری عاملان فروش موادمخدر، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی شرور که اقدام به توزیع و فروش موادمخدر در پاتوق های شرق تهران کرده بود، مطلع شده و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به بررسی های میدانی ماموران و اطمینان از صحت گزارش دریافتی، گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و با هوشیاری و سرعت عمل در جریان یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی، این شرور را به همراه همدستش در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه خرید و فروش مواد مخدر است، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این شرور، یک قبضه سلاح ممنوعه کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و 12عدد فشنگ جنگی مقادیر متنابهی مواد مخدر و مبلغ یک میلیارد و 250میلیون ریال وجه نقد حاصل از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 شرور موادفروش/ کشف 6 کیلوگرم «شیشه» از سوداگر مرگ

بازداشت 2 شرور موادفروش/ کشف 6 کیلوگرم «شیشه» از سوداگر مرگ