مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-02اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 9 پروژه شهرداری در آباده


در گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون استاندار و مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری فارس و مقامات محلی، 9 پروژه عمرانی و توسعه ای در شهر آباده افتتاح و کلنگ زنی شد.

- ایسنا/فارس در گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون استاندار و مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری فارس و مقامات محلی، 9 پروژه عمرانی و توسعه ای در شهر آباده افتتاح و کلنگ زنی شد.

شهردار آباده ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: مجموع اعتبارات هزینه شده برای پروژه های به بهره برداری رسیده، 720 میلیارد ریال بوده که از محل بودجه شهرداری تامین شده است.

مهدی شاکر با بیان اینکه پروژه های افتتاح شده شامل کانال انتقال آب های سطحی خیابان نواب صفوی و فاز اول آسفالت بلوار سلمان فارسی، بود، گفت: عملیات اجرایی ترمینال مسافربری، فاز دوم باغ گلها، پارک مشاهیر به همراه سه پراک حله ای و .

نیز آغاز شد.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری فارس نیز در این خصوص گفت: طی یک سال گذشته شاهد تحولات و تغییرات خوبی در شهر آباده بوده ایم.

احسان اصنافی با بیان اینکه ارزیابی ها نشان دهنده عملکرد مثبت شهرداری آباده طی یک سال گذشته است، گفت:در سال مالی 1401 علاوه بر تحقق بودجه شهرداری آباده، شاهد افزایش بودجه از 113 میلیارد تومان به بیش از 140 میلیارد تومان بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 9 پروژه شهرداری در آباده

افتتاح و کلنگ زنی 9 پروژه شهرداری در آباده