مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-23ورزشي

دغدغه های پیشکسوتان ورزش در دیدار با کیومرث هاشمی چه بود؟


نشست هم اندیشی سرپرست وزارت ورزش و جوانان با پیشکسوتان ورزش کشور عصر سه شنبه در هتل المپیک برگزار شد و حاضران در این نشست ضمن تبیین تجربیات خود در حوزه ورزش قهرمانی، - نشست هم اندیشی سرپرست وزارت ورزش و جوانان با پیشکسوتان ورزش کشور عصر سه شنبه در هتل المپیک برگزار شد و حاضران در این نشست ضمن تبیین تجربیات خود در حوزه ورزش قهرمانی، به برخی از مسائل و مشکلات موجود در ورزش کشور پرداختند و پیشنهادات خود را در این راستا عنوان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نقطه نظرات پیشکسوتان ورزش کشور را در دیدار با کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش را در زیر می خوانید: غلامحسین نوریان: با توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در تمامی استان ها شاهد پیشرفت ورزش کشور خواهیم بود غلامحسین نوریان پیشکسوت فوتبال، در این نشست اظهار داشت: یکی از برنامه های اولیه و مهم همه ورزشکاران خدمت به مملکت است.

ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی باید تلاش کنند با خدمت رسانی به ورزش و مملکت شان الگوی مناسبی برای جوانان کشور باشند و آنها را به سمت ورزش و سلامتی سوق دهند.

نوریان تاکید کرد: ورزش مختص پایتخت نیست و به همه ایران تعلق دارد و ما می توانیم در صورت توسعه و تامین اماکن و تجهیزات ورزشی در تمام استان ها و شهرستان های ایران شاهد پیشرفت ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های پیشکسوتان ورزش در دیدار با کیومرث هاشمی چه بود؟

دغدغه های پیشکسوتان ورزش در دیدار با کیومرث هاشمی چه بود؟