مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 06:502023-09-03حوادث

کشف 420 لیتر بنزین قاچاق توسط یگان امداد اردستان


فرمانده انتظامی اردستان از توقیف دو دستگاه خودرو پژو 405، کشف 420 لیتر بنزین قاچاق و دستگیری سه نفر متهم توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مصطفی صادق زاده شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از قاچاق سوخت، مراتب از طریق مرکز فرماندهی و کنترل به یگان های انتظامی و پلیس های تخصصی ابلاغ شد.

وی افزود: در این راستا مأموران یگان امداد شهرستان اردستان در حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی موفق شدند دو دستگاه خودرو پژو 405 حامل سوخت قاچاق را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور مقدار 420 لیتر بنزین قاچاق را کشف و ضبط و به همراه سه نفر متهم به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ صادق زاده تصریح کرد: هر دو خودرو در پارکینگ متوقف، بنزین قاچاق مکشوفه تحویل نماینده شرکت نفت و متهمین نیز جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضایی داده شدند.

وی تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای مأموریت های خود از هیچ کوششی دریغ کرد و با افرادی که اقدام به قاچاق سوخت و کالا می نمایند به صورت جدی برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 420 لیتر بنزین قاچاق توسط یگان امداد اردستان

کشف 420 لیتر بنزین قاچاق توسط یگان امداد اردستان