مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 07:552023-08-23سياسي

استقرار شعبه کشیک دادگستری در پایانه مرزی باشماق در ایام اربعین


رییس کل دادگستری استان کردستان، با حضور در شهرستان مریوان از موکب های مستقر شده در پایانه مرزی باشماق بازدید کرد.

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان، با حضور در شهرستان مریوان از موکب های مستقر شده در پایانه مرزی باشماق بازدید کرد.

حجت الاسلام حسینی، صبح امروز در بازدید 2 ساعته از این پایانه مرزی بر لزوم حل مشکلات این پایانه در جهت ارائه خدمات به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تاکید کرد.

وی، در حاشیه این بازدید، فرصت امام حسین(ع) را یک فرصت خاص و ویژه توصیف کرد و افزود: خادم امام حسین و زوار آن حضرت بودن بالاترین افتخار مسئولین کشور است.

رییس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: امسال دومین سال میزبانی استان از زائرین اباعبدالله است و باید به بهترین شکل ممکن از این ظرفیت عظیم معنوی استفاده شود.

حجت الاسلام حسینی، بر لزوم تامین اعتبار اربعین به عنوان پیوست بودجه سالانه در سال های آتی از طریق استانداری کردستان تاکید کرد و افزود: طرح توسعه مرز باشماق مریوان در دولت قبل با مشکل جدی معارض مواجه بود و با ورود دستگاه قضایی استان اخیرا 25 هکتار از این اراضی جهت اجرای طرح توسعه مرز تملک شد.

وی افزود: با حل مشکل این اراضی می بایست طرح توسعه پایانه مرزی باشماق با سرعت و جدیت در زمان مشخص به بهره برداری برسد و پیوست ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار شعبه کشیک دادگستری در پایانه مرزی باشماق در ایام اربعین

استقرار شعبه کشیک دادگستری در پایانه مرزی باشماق در ایام اربعین