مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 22:312023-09-21اجتماعي

سهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای در اسناد بالادستی و راهبردی به درستی ادا شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهرداد عظیمی امروز در نشست تخصصی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با مدیران کل ستادی و استانی در سالن کنفرانس باشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی اظهار داشت: حدود یک ماه از حضور اینجانب در سازمان می گذرد، اکنون از زحمات دکتر حسینی نیا، تقدیر و تشکر می کنم و برای این بزرگوار در ادامه مسیر زندگی و کاری، آرزوی توفیق دارم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای موضوعات مهمی را دنبال می کند، ادامه داد: اساس نامه سازمان برای ما موضوع بسیار مهم و کلیدی است که در حال پی گیری آن، هستیم، زیرا آقای حسینی نیا و همکاران برای تصویب 18 بند اساس نامه تلاش های بسیاری را متقبل شدند.

وی به برنامه هفتم توسعه کشور اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه هیچ بندی در این برنامه برای این سازمان لحاظ نشده بود، به همین دلیل با یک کار جمعی و مشارکت همکاران در بخش های مختلف سازمان، رایزنی هایی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و.

صورت گرفت.

مهرداد عظیمی افزود: البته مواردی در کلیات برنامه هفتم موجود است که به آینده سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور کمک خواهد کرد و در مجلس این موارد بررسی می شود و امیداروریم با رای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تصویب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای در اسناد بالادستی و راهبردی به درستی ادا شود

سهم سازمان آموزش فنی و حرفه ای در اسناد بالادستی و راهبردی به درستی ادا شود