مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:292023-09-18حوادث

باند سرقت محتویات و قطعات خودرو در شهرستان «جم» منهدم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ یونس دهقانی فرمانده انتظامی شهرستان جم بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان جم، - باند سرقت محتویات و قطعات خودرو در شهرستان جم منهدم شد فرمانده انتظامی شهرستان جم از انهدام باند سرقت محتویات و قطعات داخل خودرو با 9 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ یونس دهقانی فرمانده انتظامی شهرستان جم بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان جم، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جم افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، و تحلیل شگرد های سرقت موفق شدند سارقان را شناسایی و در استعلام های صورت گرفته مشخص شد آن ها با یک دستگاه موتور سیکلت در نقاط تاریک و مکان های که فاقد دوربین مدار بسته بوده است اقدام به سرقت می کنند.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، مأموران موفق شدند یکی از سارقین را در شهرستان گناوه و 2 نفر دیگر را در اطراف جم دستگیر که سه نفر آن ها سابقه دار و غیر بومی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سرقت محتویات و قطعات خودرو در شهرستان «جم» منهدم شد

باند سرقت محتویات و قطعات خودرو در شهرستان «جم» منهدم شد