مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-27اقتصادي

تبیین دستاوردهای نیروگاه برق نکا در دولت سیزدهم


مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا به مناسبت هفته دولت در مرکز کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت هفته دولت استان مازندران، به تشریح اقدامات نیروگاه نکا از شروع فعالیت دولت سیزدهم تاکنون پرداخت.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا به مناسبت هفته دولت در مرکز کمیته اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت هفته دولت استان مازندران، به تشریح اقدامات نیروگاه نکا از شروع فعالیت دولت سیزدهم تاکنون پرداخت.

نورالله ادبی فیروزجایی امروز در جمع خبرنگاران از تولید بیش از 19 میلیارد و 332 میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در دو سال گذشته خبر داد و گفت: به رغم محدودیت ها و چالش های موجود، عمر بالا و فرسودگی تجهیزات به ویژه در بخش واحدهای بخاری نیروگاه، همکاران ما بی وقفه و با تمام همت و توان خود در حال تلاش هستند تا همه واحدهای نیروگاه با حداکثر توان و ظرفیت بتوانند در خدمت شبکه برق کشور باشند و کالای ارزشمند برق را به دست مشترکان برسانند.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته در مجموع 28 مرحله تعمیرات اساسی، میاندوره ای و بازدیدهای دوره ای توسط همکاران توانمند و متخصص ما در واحدهای بخار و بلوک سیکل ترکیبی انجام شد، افزود: در 4 ماهه اول امسال، تولید واحدهای بلوک سیکل ترکیبی نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش یافت و با رشد 6 درصدی تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین دستاوردهای نیروگاه برق نکا در دولت سیزدهم

تبیین دستاوردهای نیروگاه برق نکا در دولت سیزدهم