مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-27اقتصادي

بیش از 2000 واحد طرح نهضت ملی مسکن در گیلان به بهره برداری رسید


2هزار و 64 واحد طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز در چهارمین روز از هفته دولت و در آیین افتتاح 2 هزار و 64 واحد مسکن شهری و روستایی گیلان که به صوررت ویدئو کنفرانسی و با حضور رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: این واحدهای مسکن ملی در حوزه های شهری و روستایی با صرف اعتباری بالغ بر 923میلیارد تومان به صورت نمادین با بهره برداری از واحدهای مجتمع یاس فاز2 مسکن مهر رشت تحویل شد.

وی با ابراز خرسندی از اقدمات دولت سیزدهم در حوزه مسکن در گیلان گفت: از این میزان احداث شده 610 واحد در حوزه جهش تولید مسکن شهری و یک هزار و 321 واحد در حوزه جهش تولید مسکن روستایی بوده است.

به گفته نماینده عالی دولت در گیلان از 2هزار و 64 واحد بهره برداری شده در استان، 112مسکن مددجویی کمیته امداد و 21 واحد مسکن مددجویی بهزیستی است.

عباسی با بیان اینکه همزمان با افتتاح این واحدهای مسکن در استان، 12 باب تجاری نیز در قالب خدمات روبنایی نهضت ملی مسکن با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال بهره برداری شده است، تصریح کرد: اشتغال و مسکن 2 برنامه راهبردی دولت است بر اساس  آمار 25هزار و 146واحددر قالب جهش تولید  مسکن در گیلان در حال ساخت است وی با اشاره به ثبت نام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2000 واحد طرح نهضت ملی مسکن در گیلان به بهره برداری رسید

بیش از 2000 واحد طرح نهضت ملی مسکن در گیلان به بهره برداری رسید