مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-24فرهنگي

آلمان «سالن معلمان» را به اسکار معرفی کرد/ ویم وندرس خط خورد


آلمان فیلم «سالن معلمان» ساخته ایلکر چاتاک را به عنوان نماینده خود برای بخش بهترین فیلم بلند بین المللی نود و ششمین دوره جوایز اسکار انتخاب کرد.

- آلمان فیلم سالن معلمان ساخته ایلکر چاتاک را به عنوان نماینده خود برای بخش بهترین فیلم بلند بین المللی نود و ششمین دوره جوایز اسکار انتخاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم سالن معلمان ساخته ایلکر چاتاک با بازی لئونی بِنِش و تهیه کنندگی اینگو فلیس از سوی آلمان به رقابت اسکار بین المللی 2024 معرفی شد.

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در بخش پانورامای برلیناله تجربه کرد و برنده جایزه لیبل سینمای اروپا شد و پس از آن 5 جایزه در جوایز فیلم آلمان از جمله لولای طلایی برای بهترین فیلم بلند دریافت کرد و به فهرست نهایی جایزه فیلم اروپا هم راه پیدا کرد.

سونی پیکچرز امتیاز این فیلم را برای آمریکای شمالی و لاتین و همچنین اروپای شرقی خریداری کرده و بی فور فیلمز هم این فیلم را به تمام ناطق دیگر جهان به جز آسیای جنوب شرقی می برد.

داستان فیلم درباره یک معلم ایده آل گرا در یک مدرسه آلمانی است که وقتی یکی از دانش آموزان اش متهم به دزدی می شود با عواقب متعددی روبه رو می شود.

ایلکر چاتاک با فیلم سادکات (وفاداری) که فیلم فارغ التحصیلی اش از مدرسه رسانه هامبورگ بود برنده جایزه طلایی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان «سالن معلمان» را به اسکار معرفی کرد/ ویم وندرس خط خورد

آلمان «سالن معلمان» را به اسکار معرفی کرد/ ویم وندرس خط خورد