مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 20:152023-09-09اجتماعي

دولت سیزدهم مخالف تعدد مدارس است


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دولت سیزدهم مخالف تعدد مدارس است و ما تلاش می کنیم تا مدارس دولتی را مورد حمایت و پشتیبانی جدی تر قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری عصر شنبه در جلسه ستاد پروژه مهر در اردبیل اظهار کرد: در آخرین روزهای سال تحصیلی جاری قرار داریم و این سال تحصیلی همراه با شیرینی ها و تلخی هایی بود که مهمترین رخداد مسمومیت دانش آموزان بود که با یک مدیریت هوشمندانه سعی کردیم تا جلوی این ترفندها و اقدامات ناشایست را در واحدهای آموزشی بگیریم.

وی با بیان اینکه 251 هزار دانش آموز آماده آغاز سال تحصیلی با قوت و قدرتی مضاعف هستند، تصریح کرد: در سطح کشور 86 درصد و در استان اردبیل نزدیک به 90 درصد ثبت نام دانش آموزان انجام شده و تا اول مهرماه ثبت نام صد درصدی دانش آموزان را به ویژه در پایه های اول، هفتم و دهم شاهد خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با توجه به اجرای طرح سنجش در طول سال تحصیلی و پیش دبستانی، ما تأخیر چندانی را در ثبت نام دانش آموزان ابتدایی شاهد نبودیم به طوری که هم اکنون بیش از 85 درصد دانش آموزان اول ابتدایی استان ثبت نام کردند و کار ثبت نام 15 درصد باقیمانده به خاطر تکمیل پروسه سنجش تا اول مهرماه کامل تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم مخالف تعدد مدارس است

دولت سیزدهم مخالف تعدد مدارس است