مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-26بين الملل

رزمایش روسیه در شمالگان برای دفع کشتی های خارجی


رزمایش های دریایی روسیه برای مقابله با «عبور بدون اجازه» کشتی های خارجی در دریای بارنتز واقع در نزدیکی آب های قطب شمال برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با شدت گرفتن تنش بین چند کشور غربی و روسیه بر سر جنگ اوکراین، مسکو از برگزاری رزمایش دریایی در آب های نزدیکی قطب شمال خبر داد.

منابع رسانه ای از مسکو خبر دادند که ناوگان شمالی روسیه طی ماه کنونی تمرینات نیروی دریایی را در دریای بارنتز برای جلوگیری از عبور کشتی های غیرمجاز و خارجی انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اینترفکس، ناوشکن کولاکوف روسیه تمرینی را برای دفع اقدامات یک کشتی مزاحم ساختگی در دریا در اقیانوس منجمد شمالی واقع در سواحل شمالی نروژ و روسیه تمرین کرد.

ناوگان شمالی روسیه با بیان اینکه این رزمایش از دهم آگوست (19 مرداد ماه) آغاز شد، درباره اینکه این رزمایش چه زمانی پایان می یابد توضیحی نداده است.

دریای بارنتز   بنا بر گزارش رسانه روسیه، این ناوگان تمرین های بیشتری را برای دفاع از اراضی جزیره ای و قاره ای روسیه در قطب شمال و همچنین تضمین ایمنی عبور و مرور دریایی و دیگر انواع فعالیت های اقتصادی روسیه در منطقه قطب شمال برنامه ریزی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش روسیه در شمالگان برای دفع کشتی های خارجی

رزمایش روسیه در شمالگان برای دفع کشتی های خارجی