مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-09فرهنگي

«شهریور شعر و ادب» در اردبیل برگزار می شود


در گرامیداشت 27 شهریور روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار مجموعه برنامه های فرهنگی و هنری با عنوان «شهریور شعر و ادب» در اردبیل برگزار می شود.

- اردبیل-رییس حوزه هنری استان اردبیل گفت:در گرامیداشت 27 شهریور روز شعر و ادب فارسی و بزرگداشت استاد شهریار مجموعه برنامه های فرهنگی و هنری با عنوان شهریور شعر و ادب در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهیار سپهری پیش از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته شعر و ادب در اردبیل اظهار کرد: در گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی، حوزه هنری استان اردبیل مجموعه برنامه های ادبی با حضور اساتید سطح اول کشور برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه نیمه دوم شهریور شاهد انتشار فراخوان برنامه معنوی - ادبی روایت نویسی پیاده روی اربعین با عنوان شوق حرم هستیم، خاطرنشان کرد: در روایت نویسی شوق حرم هدف بیان زوایای خاص این سفر معنوی برای همشهریان اردبیلی است.

رییس حوزه هنری استان اردبیل گفت: بیان خاطراتی خاص از تجربه های متفاوت و نقطه عطف زندگی راویان این رویداد معنوی، سبک زندگی و نگاه مناطق آذری نشین به این سفر و مفهوم زیارت، بیان ابعاد انسان ساز و تأثیرات و نکات تربیتی پیاده روی اربعین و تأثیر آن در زیست عفیفانه از دیگر اهداف این رویداد فرهنگی، هنری و مذهبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهریور شعر و ادب» در اردبیل برگزار می شود

«شهریور شعر و ادب» در اردبیل برگزار می شود