مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-12سياسي

زاهدی: تمام دانشگاه ها به پنجره خدمات دولتی متصل هستند


مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم از اتصال تمام دانشگاه ها به پنجره خدمات دولتی خبر داد و گفت: در اولین گام پنجره خدمات هوشمند دولت را راه اندازی کردیم و پیرامون این موضوع روسفید شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد هادی زاهدی مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم در اجلاس روسای دانشگاه ها که در مرکز پژوهش های علمی و صنعتی ایران در حال برگزاری است، گفت: در حوزه فناوری اطلاعات سه کلان پروژه تدوین کردیم که باید تا پایان دولت تحقق پیدا کند.

وی افزود: پنجره واحد خدمات هوشمند دولت و راه اندازی طراحی پایگاه اطلاعات مدارک تحصیلی و آموزش عالی هوشمند را در حاکمیت مدنظر داریم که قرار شد بحث طراحی و تدوین را انجام دهیم، در اولین گام پنجره خدمات هوشمند دولت را راه اندازی کردیم، امروز اعلام می کنیم با همراهی مجموعه آموزش عالی و مسؤولان دانشگاه ها، تمام دانشگاه ها به پنجره خدمات دولتی متصل شده اند و ما پیرامون این موضوع روسفید شدیم.

مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم اظهار داشت: سازمان سنجش آموزش کشور، به دلیل اهمیت داده هایی که برعهده داشتند، قرار شد با توجه به اهمیت داده های سازمان سنجش، مسؤولیت این موضوع با سازمان فناوری اطلاعات باشد و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: تمام دانشگاه ها به پنجره خدمات دولتی متصل هستند

زاهدی: تمام دانشگاه ها به پنجره خدمات دولتی متصل هستند