مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-11سياسي

نمایشگاه و بازارچه اقتصاد مقاومتی قم آغاز به کار کرد


نمایشگاه و بازارچه اقتصاد مقاومتی قم شامل 50 غرفه عرضه محصولات متنوع صاحبان مشاغل خانگی و تولیدکنندگان نوشت افزار و پوشاک ایرانی - اسلامی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، نمایشگاه و بازارچه اقتصاد مقاومتی به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم صبح امروز آغاز به کار کرد و تا تاریخ 30 شهریورماه از ساعت 9 تا 14 و 16 تا 23 در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) جنب گلزار مطهر شهدا میزبان مخاطبان است.

امیر جعفری معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم در مراسم افتتاحیه بازارچه و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان قم گفت: اقتصاد مقاومتی باید بومی، علمی، دانش بنیان و مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی و فرهنگ غنی ما باشد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نام گذاری سال های متمادی از سال 87 تاکنون با عناوین مختلف اقتصادی گفت: وقتی شعار یک سال با عنوان اقتصادی نام گذاری می شود، به این معناست که رویکرد اصلی کشور هم بایستی متوجه مقوله اقتصادی باشد.

جعفری با بیان اینکه، عناصر اقتدار هر کشوری متکی به علم، اقتصاد و فرهنگ آن کشور است، بیان داشت: ما در بحث علمی پیشرفت خوبی داشتیم و الحمدلله در بعضی از علوم هم به مرز علم دنیا رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه و بازارچه اقتصاد مقاومتی قم آغاز به کار کرد

نمایشگاه و بازارچه اقتصاد مقاومتی قم آغاز به کار کرد