مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-12فرهنگي

فصل جدید سریال زخم کاری در فیلیمو


اندک زمان کوتاهی تا پخش فصل دوم سریال زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و بازی چشم نواز بازیگرانی نام آشنا چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الناز ملک، مهران غفوریان، هانیه توسلی، عباس جمشیدی فر و .

نمانده است.

زخم کاری 2 جمعه 17 شهریور ماه ساعت 8 صبح در وبسایت فیلیمو در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد که هم میتوانید سریال را به صورت آنلاین تماشا کنید و هم امکان دانلود سریال زخم کاری برای شما عزیزان فراهم شده است.

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری در شرح داستان سریال زخم کاری  2 اینگونه آمده است: در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می رسد! به دلیل حفظ جذابیت ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی شود اما اگر بخواهیم با توجه به پایان بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

معرفی بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری طبیعی است که بخشی از بازیگران فصل اول سریال زخم کاری در فصل دوم نیز حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل جدید سریال زخم کاری در فیلیمو

فصل جدید سریال زخم کاری در فیلیمو