مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:352023-08-30دانش

موافقت وزارت علوم با تاسیس رشته علوم ورزشی در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، با تأسیس رشته علوم ورزشی در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای سال تحصیلی 1402 موافقت کرد.

- رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، با تأسیس رشته علوم ورزشی در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای سال تحصیلی 1402 موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، با تأسیس رشته علوم ورزشی در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای سال تحصیلی 1402 موافقت کرد.

علیرضا عزالدین ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس ظرفیت های آموزشی دانشگاه و درخواست های به عمل آمده از شورای گسترش آموزش عالی، از سال تحصیلی جدید رشته علوم ورزشی در مقطع کارشناسی ناپیوسته به رشته های این مجموعه دانشگاهی افزوده شده است.

او هفته دولت را فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاورد های ارزشمند نظام اسلامی در راستای امید آفرینی در جامعه عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی صحیح دستاورد های انقلاب اسلامی موجب امید آفرینی در بین آحاد جامعه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزارت علوم با تاسیس رشته علوم ورزشی در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

موافقت وزارت علوم با تاسیس رشته علوم ورزشی در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان