مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 22:452023-09-12سياسي

شورانشینان فرماندار را به صحن شورا فراخواندند


اعضای شورای شهر همدان، فرماندار را برای پاسخگویی به صحن شورا فرا خواندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز دویست و هجدهمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان پیرامون مسائل مختلف برگزار شد.

 رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان با بیان اینکه یکی از وظایف رییس و هیات رییسه دفاع از حقوق و جایگاه شوراست اظهار کرد: چندین بار فرماندار اظهارنظرهای مکرری در مورد شورا کرده اند و این مسئله بی پاسخ مانده است، هرچند تصور می کنم این اظهار نظر به بنده برنمی گردد چون ایشان که از ابتدا از ما ناامید بوده است.

حمید بادامی نجات با بیان اینکه شورا نباید نسبت به این موضوعات بی تفاوت باشد و حتما باید در ابتدای این جلسه و در نطق پیش از دستور به این موضوع اشاره و تذکر داده می شد چراکه این موضوع در اذهان عمومی بازتاب گسترده ای داشته است گفت: وقتی بازتاب برخی مسائل را می بینیم شورا حرفی نزد انفعال است و ظلم در حق جایگاه شوراست.

وی بیان کرد: دوستان اعتقادات بنده را نسبت به سیستم شهرداری می دانند و از ابتدا هم تکلیف مشخص بوده و در حال حاضر نیز مشخص است، هیچ تغییری در مورد عقایدم رخ نداده اما اینکه بیایند و در جایی که خود عملکردی ندارند و بدتر که در حوزه گردشگری نیز آسیب زدند، بگویند شورا در حوزه گردشگری کاری نکرده، آنچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورانشینان فرماندار را به صحن شورا فراخواندند

شورانشینان فرماندار را به صحن شورا فراخواندند