مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 22:002023-08-28اجتماعي

موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی لرستان افتتاح شد


ساختمان موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی لرستان همزمان با هفته دولت در مجموعه قلعهٔ تاریخی- فرهنگی فلک الافلاک خرم آباد افتتاح شد.

- ایسنا/لرستان ساختمان موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی لرستان همزمان با هفته دولت در مجموعه قلعهٔ تاریخی- فرهنگی فلک الافلاک خرم آباد افتتاح شد.

امروز، دوشنبه، ششم شهریور و در پنجمین روز از هفته دولت ساختمان موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی لرستان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و جمعی از مسئولان در مجموعه قلعهٔ تاریخی- فرهنگی فلک الافلاک خرم آباد افتتاح شد.

در این مراسم علی سالاروند، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گزارشی از وضعیت تنوع زیستی استان و برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته برای ایجاد این موزه تنوع زیستی در استان ارائه کرد.

سالاروند اظهار کرد: موزه های تاریخ طبیعی از جمله مکان های علمی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و نمایشگاهی هستند که می توانند در شناساندن هر چه بیشتر زیست بوم ها و تنوع زیستی سرزمین ها و معرفی گونه های گیاهی و جانوری بومی هر منطقه نقش مهمی ایفا کنند و موزه ها نقش مهمی در آموزش و ارتقاء فرهنگ حفاظت و حراست از مواهب زیستی خدادادی در هر سرزمین را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی لرستان افتتاح شد

موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی لرستان افتتاح شد