مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 22:302023-09-10فرهنگي

سرنوشت «آمستردام» و تحقق آرزوی فرشچیان


تشییع پیکر مهدی ظهوری، برگزاری جلسه شورای عالی سینما و دومین جشن سینمای ایران در سراسر کشور، حمید جبلی، حمید آذرنگ و سجاد افشاریان روی صحنه تئاتر، - تعطیلی تئاترها در روزهای پایانی هفته، مشکل در پخش قسمت آخر آمستردام ، وضعیت ساخت سریال سلمان فارسی ، محقق شدن یکی از آرزوهای محمود فرشچیان و برنامه ایران برای اجلاس عربستان گزیده ای از اخبار فرهنگی هنری 19 شهریور بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز یکشنبه 19 شهریور پیکر مهدی ظهوری ـ مجری پیشکسوت تلویزیون ـ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) تشییع و به خاک سپرده شد.

برگزاری جلسه شورای عالی سینما و دومین جشن سینمای ایران در ادامه اخبار روز، رییس سازمان سینمایی از به نویسندگی و کارگردانی محمد بزرگ نیا و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی و محصول سال 1372 در یکی از پلتفرم های شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

دست سینمای ایران برای معرفی فیلم به اسکار پُر است؟ بر اساس قوانین اسکار کشورهایی که متقاضی ارسال فیلم برای رقابت در بخش بهترین فیلم بین المللی اسکار هستند، تا 10 مهرماه فرصت دارند که نماینده سینمای خود را معرفی کنند.

پیگیری ها حاکی از این است که دوشنبه 20 شهریورماه کمیته انتخاب و معرفی فیلم به آکادمی ، در بنیاد سینمایی فارابی تشکیل می شود و با معرفی اعضا کار خود را آغاز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت «آمستردام» و تحقق آرزوی فرشچیان

سرنوشت «آمستردام» و تحقق آرزوی فرشچیان