مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:212023-08-24سياسي

بهره برداری از 566 مسکن روستایی مقاوم سازی شده در همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز و در نخستین روز از هفته دولت مسئولان همدان در مرکز استان برنامه هایی را اجرا و پروژه هایی را افتتاح کردند.

 این برنامه ابتدا با ادای احترام جمعی از مسئولان استان به مقام شامخ شهدا و تجدید بیعت آنها با آرمان های امام (ره) و نیز دیدار با آیت الله حبیب الله شعبانی؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان همراه بود.

 استاندار همدان در مراسم ادای احترام به روح پاک شهدا با بیان اینکه در مسیر خدمت سانی به مردم مسیری را طی خواهیم کرد که شهدا آن را به ما نشان دادند اظهار کرد: اگرچه عمر مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود اما به دلیل خلوص نیت اثرگذاری زیادی داشت و برای همیشه تاریخ، به عنوان الگو مطرح هستند.

 علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه این دو تن از شهدای عزیز مورد کینه منافقان قرار گرفتند گفت: منافق کسی است که سیاه نمایی و ناامیدی را سرلوحه کار خود قرار داده و تلاش می کند نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهد.

وی با بیان اینکه کشور در مسیر پرفراز و نشیب خود تجربیات بسیاری کسب کرده است عنوان کرد: امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب به قله نزدیک شده ایم پس نباید مشکلات و شماتت ها راه ما را سد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 566 مسکن روستایی مقاوم سازی شده در همدان

بهره برداری از 566 مسکن روستایی مقاوم سازی شده در همدان