مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 18:552023-09-12سياسي

بیانیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت راهپیمایی اربعین حسینی


دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در بیانیه ای از مساعی افتخارآمیز همه خدمتگزاران رویداد بزرگ اربعین تشکر و قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین حسینی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:   وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ   راهپیمایی عظیم اربعین که بنا به فرموده مقام معظم رهبری مدظله­العالی قوت اسلام؛ حرکت حقیقت و شروع جاذبه مغناطیسی حسینی است، بدون تردید به عنوان پدیده بی ­نظیر و بی ­سابقه ­ای که به خصوص در سال ­های اخیر بسیار باشکوه و باعظمت برگزار می­ شود؛ با نام بزرگ­ترین گردهمایی مردمی، بین­ المللی شده است.

به برکت این حرکت عظیم مردمی، نهضت و معرفت حسینی نیز جهانی شد و به فضل خدای متعال جهانی ­تر هم خواهد شد؛ که می توان از این ظرفیت، حقیقت اسلام ناب و قرآن را به دنیا معرفی کرد.

بی ­شک جریان اربعین، یک حرکت بر مدار ثقلین توأم با بینش و بصیرت نسبت به هدف اربعین و عاشورا می­ باشد و به نوعی اعلام برائت جهان اسلام از بی­ عدالتی و استکبار کنونی است.

فریاد رسا و رسانه بی­ همتایی است که باید از آن به نحو مطلوب بهره ­برداری نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت راهپیمایی اربعین حسینی

بیانیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت راهپیمایی اربعین حسینی