مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-26اجتماعي

رتبه بندی معلمان اقدام ماندگار و اثربخش دولت سیزدهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،ایمان سبحان نژاد معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در آیین گرامیداشت هفته دولت در اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت .

- معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: رتبه بندی معلمان از اقدامات ماندگار و اثربخش دولت مردمی ایران قوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،ایمان سبحان نژاد معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در آیین گرامیداشت هفته دولت در اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: بالاترین معیار و ملاک و شاخص ارزیابی برای دولت ها و دستگاه های مختلف در حقیقت ارزیابی رویکرد ها و عملکرد هاست.

سبحان نژاد با اشاره به فعالیتهای ارزشمند و عزتمندانه دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی و عضویت در بریکس و شانگهای با فهم زبان دنیا افزود : دولت مردمی ایران قوی به زیبایی در معادلات منطقه ای و فرامنطقه ای خوش درخشید و توانست بدون برجام تعامل سازنده برقرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی معلمان اقدام ماندگار و اثربخش دولت سیزدهم

رتبه بندی معلمان اقدام ماندگار و اثربخش دولت سیزدهم