مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-12اقتصادي

زنجانی ها برای 330 کیلومتر کنده کاری آماده باشند!


شهرداری زنجان پروژه فیبرنوری را یک اقدام توسعه ای پایدار دانست و گفت: کنده کاری 330 کیلومتری برای اجرای این پروژه کل شهر و مردم را به ویژه اینکه در آستانه ورود به فصل سرد سال قرار داریم تحت تاثیر قرار خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، از برنامه ریزی برای حل مشکلات حمل و نقل عمومی خبر داد و اظهار کرد: در این راستا سیستم فرسوده تحویل گرفته شده از مدیریت قبلی با خرید های انجام شده در آغاز دوره مدیریت جدید در حال نوسازی است.

شهردار زنجان از خرید 36 دستگاه مینی بوس، 43 دستگاه اتوبوس و 25 دستگاه ون برای استفاده در ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: مینی بوس های خریداری شده از هفته آینده وارد چرخه می شوند.

وی با بیان اینکه 23 دستگاه از 25 دستگاه ون خریداری شده تحویل گرفته شده است، تصریح کرد: این ون ها برای رفع مشکلات مسافران خطی در ایستگاه های مختلف ابتدا به صورت آزمایشی و در صورت حل مشکلات به صورت ثابت مورد استفاده قرار می گیرند.

فیروزفر از به کارگیری 16 دستگاه از مجموع  43 دستگاه اتوبوس خریداری شده در سطح شهر خبر داد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده امیدوارم، در 15 روز اول مهرماه بتوان نسبت به ساماندهی حمل و نقل عمومی اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها برای 330 کیلومتر کنده کاری آماده باشند!

زنجانی ها برای 330 کیلومتر کنده کاری آماده باشند!