مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 21:552023-09-13سياسي

بصیرت نفاق شناسی مهم ترین ویژگی ملت ایران است


رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: اگر مردم بصیرت نفاق شناسی داشته باشند به راحتی می توانند منافقان را شناسایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام محمد عدیده در شب مراسم رحلت رسول اکرم ص و امام حسن مجتبی ع در جمع عزاداران شهرک سازمانی این منطقه اظهار کرد: اگر مردم بصیرت نفاق شناسی داشته باشند به راحتی می توانند منافقان را شناسایی و کسانی را که حرفهای نفاق افکنانه می زنند به یکدیگر معرفی کنند.

وی افزود: اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت بصیرت مردم و ریخته شدن خون های عزیزانشان است که در این مسیر از هیچ داشته ای دریغ نکردند.

رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق افزود: مردم باید بصیرت خود را در زمینه شناخت نفاق بالا ببرند تا هر جا که منافقی خواست سخنان دروغین خود را طرح کند مچ او را بگیرند و دستش را رو کنند.

حجت الاسلام عدیده ادامه داد: دشمن بداند که مردم، سرباز ولایت هستند و در مسیر مبارزه با استکبار گوش به فرمان رهبر خود از هیچ مجاهدتی دریغ نخواهند کرد چرا که با استعانت از فرهنگ عاشورایی گام در این مسیر گذاشته اند.

وی بیان کرد: دشمن بداند که مردم دیندار، زندگی را در مکتب اهل بیت می خواهند و تمایلی به زندگی با معیارهای آنها ندارند از این رو مسوولان، نسبت به این مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت نفاق شناسی مهم ترین ویژگی ملت ایران است

بصیرت نفاق شناسی مهم ترین ویژگی ملت ایران است