مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 14:302023-08-24بين الملل

جروزالم پست: عضویت های جدید در بریکس توازنی در سلطه غرب بر نظم جهانی ایجاد می کند


یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی درباره پیوستن کشورهای جدیدی از جمله ایران به ائتلاف بریکس، مطرح کرد که رهبران این گروه،بر خلاف غرب بر اهمیت خاورمیانه واقف بوده اند و به دنبال گسترش نفوذ و نقش این گروه به سمت منطقه هستند.

- یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی درباره پیوستن کشورهای جدیدی از جمله ایران به ائتلاف بریکس، مطرح کرد که رهبران این گروه،بر خلاف غرب بر اهمیت خاورمیانه واقف بوده اند و به دنبال گسترش نفوذ و نقش این گروه به سمت منطقه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی تایید عضویت کامل ایران، مصر، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، اتیوپی و آرژانتین در ائتلاف بریکس، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی در این باره نوشت: گروه اقتصادی بریکس که شامل بسیاری از کشورهای بزرگ، از جمله هند و چین است، به واسطه دعوت از امارات متحده عربی، مصر، ایران و عربستان سعودی به دنبال گسترش به سمت خاورمیانه است.

این نتیجه بزرگی برای نشست تازه بریکس در آفریقای جنوبی محسوب می شود که اعضای فعلی این ائتلاف، یعنی برزیل، هند، چین و آفریقای جنوبی در آن دیدار کردند.

گروه اقتصادی بریکس که شامل بسیاری از کشورهای بزرگ، از جمله هند و چین است، به واسطه دعوت از امارات متحده عربی، مصر، ایران و عربستان سعودی به دنبال گسترش به سمت خاورمیانه است خبرگزاری اسپوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جروزالم پست: عضویت های جدید در بریکس توازنی در سلطه غرب بر نظم جهانی ایجاد می کند

جروزالم پست: عضویت های جدید در بریکس توازنی در سلطه غرب بر نظم جهانی ایجاد می کند