مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-02اقتصادي

مطالعات پمپاژ آب خزر به خلیج گرگان تا 6 ماه آینده نهایی می شود


محمدرضا کنعانی، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: در کنار همه اقدامات اجرایی برای بهبود کیفی آب خلیج گرگان، - مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان با اشاره به ضرورت افزایش کمی آب در خلیج گرگان گفت: مطالعات تزریق مصنوعی و پمپاژ آب دریای خزر به خلیج گرگان تاکنون 50 درصد پیشرفته داشته و تا 6 ماه آینده نهایی خواهد شد.

محمدرضا کنعانی، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گلستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: در کنار همه اقدامات اجرایی برای بهبود کیفی آب خلیج گرگان، مجموعه اقدامات متعددی مانند لایروبی کانال آشور، کانال چپقلی و پمپاژ آب از دریای خزر به سوی خلیج گرگان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: فرایند لایروبی کانال آشور تا سفر دوم رییس جمهور به استان به اتمام خواهد رسید و با ورود آب از دریای خزر قدرت خود پالایی خلیج گرگان افزایش خواهد یافت.

کنعانی گفت: مجوزهای لازم برای آغاز عملیات لایروبی در کانال چپاقلی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست صادر شده و در این خصوص منعی وجود ندارد.

 مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان گفت با وجود آنکه برای پمپاژ آب از دریای خزر به خلیج گرگان مطالعه ای از سوی یکی از نهادهای مرتبط در استان مازندران، انجام شده بود اما این مطالعه از سوی ما کافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات پمپاژ آب خزر به خلیج گرگان تا 6 ماه آینده نهایی می شود

مطالعات پمپاژ آب خزر به خلیج گرگان تا 6 ماه آینده نهایی می شود