مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-12سياسي

بالاترین هدف برپایی مجالس اهل بیت چیست؟


بالاترین هدف مجالس اهل بیت این است ما را پای کار امام زمان بیاورد و اگر بخواهیم از 72 شهید کربلا درس بگیریم، باید پای کار امام زمان(عج) باشیم.

- ایسنا/کرمان استاد حوزه علمیه قم گفت: بالاترین هدف مجالس اهل بیت این است ما را پای کار امام زمان بیاورد و اگر بخواهیم از 72 شهید کربلا درس بگیریم، باید پای کار امام زمان(عج) باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی شامگاه 20 شهریورماه در مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر در مسجد امام کرمان اظهار کرد: در طول تاریخ شیعه فقط مجالس عزاداری ماه محرم را داشت و اکنون و بعد از انقلاب اسلامی، دهه فاطمیه، صادقیه، باقریه و .

را داریم اما در طول تاریخ شیعه فقط برای امام حسین علیه السلام عزاداری می کرده و محور تمام مجالس سیدالشهدا بوده است.

وی با مطرح کردن این سئوال که هدف از برگزاری این مجالس چیست و چه مشکلی را باید حل کند؟ افزود: اهداف باید متعدد باید باشد اما بالاترین هدف چیست؟ عالی با بیان اینکه بزرگی و ارزش انسان به هدف و همتی است که دنبال می کند، گفت: انسان های بزرگ اهدافشان هم بزرگ است؛ فردی که همه تلاش و هدفش برای به دست آوردن یک خانه و یا ماشین فلان مدل است، ارزشش به همین اندازه است و فردی که هم و غمش خداست، ارزش این فرد بی نهایت است و مضمون این سخن براساس حدیثی از امام علی علیه السلام در نهج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین هدف برپایی مجالس اهل بیت چیست؟

بالاترین هدف برپایی مجالس اهل بیت چیست؟