مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-19سياسي

هرگونه معامله یا پرداخت پول را مکتوب کنید


بخشی از پرونده های تشکیل شده در دعاوی حقوقی و حتی کیفری مرتبط با معاملات و یا پرداخت های بدون تنظیم قرارداد و یا دریافت رسید یا سند است که طرفین دعوا به دلیل اینکه با طرف مقابل نسبت خانوادگی داشته یا سابقه رفاقت چندین ساله دارند، - ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز گفت: بخشی از پرونده های تشکیل شده در دعاوی حقوقی و حتی کیفری مرتبط با معاملات و یا پرداخت های بدون تنظیم قرارداد و یا دریافت رسید یا سند است که طرفین دعوا به دلیل اینکه با طرف مقابل نسبت خانوادگی داشته یا سابقه رفاقت چندین ساله دارند، مکتوب ننموده و یا سندی دریافت نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین دیدار مردمی رییس کل دادگستری استان البرز در ماه جاری در حوزه ریاست دادگستری کل استان برگزار و عالی ترین مقام قضایی استان به درخواست ها و مشکلات حقوقی و قضایی 32 نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.

در این دیدار که از صبح امروز سه شنبه 28 شهریور آغاز و تا اذان ظهر ادامه داشت حسین فاضلی هریکندی ضمن دیدار و گفت و گوی مستقیم با مراجعان، دستورات مقتضی را صادر و در مواردی راهنمایی های حقوقی را به ایشان ارائه کرد.

رییس کل دادگستری استان البرز با اعلام اینکه امروز به 32 درخواست مردمی شخصا رسیدگی کرده است از انجام نزدیک به 23 هزار نفر دیدار مردمی در شش ماهه ابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه معامله یا پرداخت پول را مکتوب کنید

هرگونه معامله یا پرداخت پول را مکتوب کنید