مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-24اقتصادي

وجود 54 مرکز آموزش جوار کارگاهی در خراسان رضوی


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی با اشاره به وجود 8 مرکز آموزش فنی وحرفه ای در استان گفت:  54 مرکز آموزش مهارتی جوار کارگاهی در استان تاسیس شده است و افراد در این کارگاه ها آموزش می بینند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی با اشاره به وجود 8 مرکز آموزش فنی وحرفه ای در استان گفت:  54 مرکز آموزش مهارتی جوار کارگاهی در استان تاسیس شده است و افراد در این کارگاه ها آموزش می بینند.

امیر دایی صراف شب گذشته، یکم شهریورماه در حاشیه افتتاح یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان، لوستر، روشنایی، دکوراسیون و معماری داخلی که در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره آموزش های فنی و حرفه ای برای تربیت نیروی ماهر در صنعت مبلمان اظهار کرد: خراسان رضوی می تواند قطب تولید و فروش مبلمان باشد.

در آموزش مهارت در زمینه مبلمان آمادگی داریم به صورت کامل 2 تا 3 کارگاه برای آموزش در این حوزه مهیا کنیم که البته چند کارگاه در حال فعالیت در این زمینه هستند.

وی افزود: این آمادگی را داریم تا در محیط کار واقعی صنعت مبلمان نیروها را آموزش دهیم یعنی در این زمینه آمادگی داریم تا برای افراد علاقه مند به این صنعت مرکز آموزشی در جوار کارگاه ایجاد کرده و نیروها را آموزش دهیم تا به این افراد گواهی نامه اعطا شود و اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 54 مرکز آموزش جوار کارگاهی در خراسان رضوی

وجود 54 مرکز آموزش جوار کارگاهی در خراسان رضوی