مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-31اجتماعي

کاروان دانشگاه منابع طبیعی گرگان رهسپار کربلا شد


کاروان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برای شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) رهسپار کربلا شد.

- ایسنا/گلستان کاروان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برای شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) رهسپار کربلا شد.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ظهر امروز پنج شنبه 9 شهریور ماه 1402 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر اربعین، سفری معنوی بوده و افتخاری بزرگ است که نصیب زائران گردیده که باید این فرصت را مغتنم بشمارند.

دکتر شعبان شتایی با بیان اینکه حاضران در این سفر ارزشمند باید بهره های معنوی کامل را از همه لحظات این سفر ببرند، ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، بسیاری از شهدای کشور در آرزوی زیارت کربلا جان خویش را فدا کردند تا امروز به واسطه فداکاری و از جان گذشتگی آنان آسایش، آزادی و امنیت برای زائرین فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه بی شک همه ما مدیون خون شهدای گرانقدر هستیم، افزود: برای همین منظور آیین بدرقه کاروان زیارتی پیاده روی اربعین حسینی دانشگاهیان بامداد امروز از محل یادمان مطهر شهید گمنام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، با حضور جمعی از مدیران دانشگاه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان دانشگاه منابع طبیعی گرگان رهسپار کربلا شد

کاروان دانشگاه منابع طبیعی گرگان رهسپار کربلا شد