مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-09بين الملل

بن سلمان به زلنسکی: تلاش ما برای حل بحران اوکراین ادامه دارد


ولی عهد عربستان در تماسی تلفنی که از رییس جمهور اوکراین دریافت کرده، بر حمایت ریاض از همه تلاش های بین المللی در جهت حل بحران کی یف-مسکو، دستیابی به صلح و کاهش اثرات انسانی درگیری ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی، امروز (شنبه، 9سپتامبر) از ولودیمیر زلنسکی ، رییس جمهور اوکراین تماس تلفنی دریافت کرده و با او درباره تلاش ها برای یافتن راه حلی برای بحران اوکراین گفت وگو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت عربستان سعودی واس ، زلنسکی از بن سلمان به خاطر میزبانی عربستان از نشست مشاوران امنیت ملی و نمایندگان برخی از کشورها در شهر جده برای گفت وگو درباره بحران اوکراین و تلاش های شخصی ولی عهد در این خصوص تشکر کرد.

ولی عهد عربستان هم نوبه خود بر حمایت کشورش از همه تلاش های بین المللی در جهت حل بحران اوکراین و روسیه، دستیابی به صلح و ادامه تلاش ها برای کمک به کاهش اثرات انسانی ناشی از درگیری تاکید کرده است.

پیش از این سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، در انتقاد از نشست جده برای اوکراین تصریح کرده بود: دوستان ما در عربستان سعودی به روسیه که دعوتی برای شرکت در نشست جده درباره اوکراین دریافت نکرده بود، اطلاع دادند که هدف از این نشست متقاعد کردن همه در مورد بیهودگی مذاکرات بدون مسکو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان به زلنسکی: تلاش ما برای حل بحران اوکراین ادامه دارد

بن سلمان به زلنسکی: تلاش ما برای حل بحران اوکراین ادامه دارد