مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-19حوادث

42 درصد فوتی های تصادفات درون شهری استان کرمان متعلق به عابر پیاده است


در شورای راهبری وضعیت ترافیکی و سوانح استان کرمان اعلام شد: فوتی های معابر شهری 42 درصد عابر و 41 درصد موتورسوار هستند و بیشترین سهم را کرمان با 46 درصد دارد.

- ایسنا/کرمان در شورای راهبری وضعیت ترافیکی و سوانح استان کرمان اعلام شد: فوتی های معابر شهری 42 درصد عابر و 41 درصد موتورسوار هستند و بیشترین سهم را کرمان با 46 درصد دارد.

سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان پیش از ظهر امروز 28 شهریودماه در شورای راهبری وضعیت ترافیکی و سوانح استان کرمان گفت: امنیت و احساس امنیت در جاده ها و معابر شهری باید باشد و تلاش کنیم این کشته ها و حوادث رانندگی به کمترین میزان برسد و این دغدغه از زندگی مردم بیرون برود.

او با تبیین وظایف و ماموریت های پلیس ادامه داد: ما به عنوان پلیس نه تنها برخورد مقابله ای را انجام می دهیم، بلکه برخورد ایجابی و رفتارهای فرهنگساز را هم داریم.

فرمانده انتظامی استان کرمان بر لزوم ارتقاء انضباط اجتماعی تاکید کرد و در ادامه با طرح این سئوال که چرا مردم به حقوق دیگران احترام نمی گذارند و قوانین را رعایت نمی کنند؟ گفت: 54 هزار خودرو طی دو هفته در کرمان جریمه شده اند که روزانه 3800 مورد می شود و این جای تاسف دارد و قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 درصد فوتی های تصادفات درون شهری استان کرمان متعلق به عابر پیاده است

42 درصد فوتی های تصادفات درون شهری استان کرمان متعلق به عابر پیاده است