مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-09سياسي

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان معرفی شد


«ابراهیم پورتقی» به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان در نشستی با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان معرفی شد.

ابوالفضل صادقی نژاد، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست ابراهیم پورتقی را به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان معرفی و از تلاش های حجت الاسلام عبیری سرپرست قبلی این اداره تجلیل کرد.

وی با اشاره به خصوصیات سرپرست جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان، وی را فردی فعال و دارای سوابق فرهنگی و رسانه ای معرفی و از فعالیت های سرپرست قبلی به نیکی یاد کرد و گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای جایگاه مهم و حساسی است و کسانی که در این جایگاه قرار می گیرند، باید قدر این جایگاه را بدانند و با شرح وظایف آن آشنا باشند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه مسؤول فرهنگ و ارشاد اسلامی باید نگاه عدالت محور به تمام عرصه های فرهنگی هنری داشته باشد، تأکید کرد: مسؤول این عرصه علاوه بر این، باید عامل وحدت و هماهنگی بین اهالی فرهنگ، هنر و رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان معرفی شد

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان معرفی شد