مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-19سياسي

استقبال شورای شهر ششم از «تراموا»


عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با محوریت موضوع تراموا توضیحاتی ارائه کرد.

- عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با محوریت موضوع تراموا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صادقی درباره برگزاری نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر تهران با محوریت تراموا گفت: در این جلسه مشاوران، طرح مطالعاتی که در سطح داخلی و بین المللی در ارتباط با بحث شبکه حمل و نقل عمومی اعم از ریلی و غیر ریلی انجام شده را مطرح کردند و به سوالات اعضا پاسخ دادند.

عضو شورای شهر تهران افزود: در این جلسه قرار بر این شد، طرح در اختیار کمیسیون تخصصی معماری و شهرسازی شورای اسلامی قرار بگیرد و این کمیسیون با مشاورین جلسات مختلفی داشته باشد و در نهایت یک جلسه هم اندیشی بین نخبگان و متخصصین حوزه حمل و نقل و ترافیک تشکیل و نقطه نظرات درباره طرح داده شود.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان با بیان اینکه در کل همه اعضا از موضوع تراموا استقبال کردند و کلیات موضوع را تایید کردند، خاطرنشان کرد: با این حال اعمال نقطه نظرات تخصصی نیاز به وقت و جلسات بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال شورای شهر ششم از «تراموا»

استقبال شورای شهر ششم از «تراموا»