مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-18سياسي

اتحاد مسلمین بنیادی ترین موضوع در گفتمان انقلاب اسلامی است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: اتحاد مسلمین کانونی ترین و بنیادی ترین موضوع در گفتمان انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز جلسه ستاد بزرگداشت هفته وحدت با هدف شور و نشاط آفرینی و برنامه ریزی جشن های مردمی ایام ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در طول هفته وحدت برگزار شد.

  حجت الاسلام خلیلی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ابتدای این جلسه گفت: اتحاد مسلمین کانونی ترین و بنیادی ترین موضوع در گفتمان انقلاب اسلامی است تا آنجا که، امام خمینی (ره) از آن به عنوان واجب الهی، امر مقدس و ضرورتی عقلی و شرعی نام می برد و رهبر معظم انقلابآن را مسأله ای استراتژیک   معرفی نموده اند.

  وی افزود: این شورا به عنوان سیاست گذار رسمی برگزاری مراسم و مناسبت ها، با محورت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و همکاری گروه های مردمی و هیئات مذهبی و دستگاه های فرهنگی اجتماعی تلاش دارد تا تمام هم و غم خویش را با هم افزایی مشترک در جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن مراسم و مناسبت های هفته وحدت به کار ببندند.

  وی افزود: برگزاری جشن های محله محور در بوستان ها و مساجد، برگزاری مراسم مذهبی در هیئات مذهبی و بقاع متبرکه، محافل انس با قرآن، تکریم حافظان و قاریان کلام الله مجید، اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد مسلمین بنیادی ترین موضوع در گفتمان انقلاب اسلامی است

اتحاد مسلمین بنیادی ترین موضوع در گفتمان انقلاب اسلامی است