مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-18سياسي

جعفریان: وضعیت سینما با شرایط مطلوب فاصله دارد


رییس سازمان سینمایی سوره با رد آن نوع نگاهی که اوضاع سینما را مطلوب می داند، گفت: وضعیت سینما با شرایط مطلوب فاصله دارد و در سازمان سوره تلاش می کنیم براساس هویت خود به سمت مطلوبی حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا جعفریان در نشستی خبری که صبح دوشنبه 26 شهریورماه در سازمان سینمایی سوره به بهانه روز ملی سینما برگزار شد، بیان کرد: ما در سازمان سینمایی سوره نه مثل کسانی هستیم که در روز ملی سینما برای سینما فاتحه خواندند و نه مثل کسانی هستیم که وضع سینما را خیلی خوب و مطلوب می دانند.

ما معتقدیم وضعیت سینما با مطلوب فاصله دارد و برهمین اساس با همراهی سینماگران در مسیر فعالیت خود تلاش کردیم هویت خود را نیز حفظ کنیم.

او افزود: ما قهرمان محوری را در اولویت تولیدات خود قرار دادیم و در 6 فیلم سینمایی امسال تلاش کردیم این موضوع را رعایت کنیم.

در این زمینه حتی شعار فعالیت سازمان را این قصه قهرمان دارد قرار دادیم.

در این مسیر حتما مشارکت و هم افزایی و خلق کارهای مشترک با نهادهای دیگر داشتیم تا صرفا خودمان به تنهایی سرمایه گذار و پیش برنده نباشیم.

همچنین تنوع ژانر و تنوع همکاری با فیلمسازان را دنبال می کنیم.

وی گفت: فیلم صبح اعدام با مشارکت فارابی، فیلم شهید شیرودی به کارگردانی محمد عسگری که در پیش تولید است و با مشارکت فارابی ساخته می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفریان: وضعیت سینما با شرایط مطلوب فاصله دارد

جعفریان: وضعیت سینما با شرایط مطلوب فاصله دارد