مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:552023-08-28اجتماعي

اعزام 4800 زائر گلستانی اربعین/ زمان بازگشت اتوبوس ها از مرز اعلام شد


رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از اتخاذ تدابیر لازم برای جابجایی زائران گلستانی به کربلا خبر داد و گفت: - ایسنا/گلستان رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از اتخاذ تدابیر لازم برای جابجایی زائران گلستانی به کربلا خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ گونه کمبود ناوگانی وجود ندارد.

محمد شهری، عصر امروز، دوشنبه 6 شهریور ماه 1402 در جمع خبرنگاران آخرین وضعیت اعزام زائران اربعین از استان گلستان را تشریح و اظهار کرد: از زمان آغاز ثبت نام زائران اباعبدالله الحسین(ع) و ظرف 9 روز گذشته 4 هزار و 861 زائر از استان گلستان برای شرکت در راهپیمای عظیم اربعین به کربلای معلی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع ثبت نام زائرین در سامانه سماح ابتدای ماه صفر تاکنون در اعزام زائرین گلستانی به کشور عراق با مشکلی برخورد نکرده ایم، ادامه داد: آخرین آمار ثبت شده در اداره حمل و نقل مسافر گلستان نشان می دهد که این زائران با 205 سفر از این استان به کربلا اعزام شدند.

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تأکید بر اینکه رعایت نرخ کرایه ها و عدالت در جابه جایی زائران نیز از تأکیدات مسئولان کشوری و استانی است، افزود: اعزام زائران گلستانی با مدیریت و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 4800 زائر گلستانی اربعین/ زمان بازگشت اتوبوس ها از مرز اعلام شد

اعزام 4800 زائر گلستانی اربعین/ زمان بازگشت اتوبوس ها از مرز اعلام شد