مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-03سياسي

ارمغانخانه بابحران جدی آب شرب مواجه است


عضو شورای اسلامی شهر ارمغانخانه گفت: این شهر از دیرباز تا به امروز با بحران جدی آب شرب مواجه بوده است.

- حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه شهر ارمغانخانه در حوزه آب شرب با مشکلات عدیده ای مواجه است، اظهار کرد: متاسفانه وعده مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان در این خصوص تا به امروز محقق نشده است.

وی با تاکید بر اینکه به جرأت می توان گفت که مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عملاً در تامین آب شرب شهر 3000 نفری ارمغانخانه ناتوان هستند، افزود: این منطقه در سال 1388 به شهر تغییر هویت داد، به همین خاطر ساکنان این منطقه که عنوان شهر به آن اطلاق می شود، انتظار دارند نگاه مسئولان به این منطقه به عنوان یک شهر بوده و زیرساخت های آن نیز با عنوانی که یدک می کشد، مطابقت و سنخیت داشته باشد.

افشاری با تاکید بر اینکه خط دوم انتقال آب شرب از پمپاژ قره چریان دردی را دوا نکرد، ادامه داد: مسئولان آب و فاضلاب بر این عقیده بودند که با اجرای این پروژه مشکل آب شرب این شهر حل خواهد شد اما اینگونه به نظر می رسد که مشکل دوچندان شده است.

5 ساعت آب در 24 ساعت برای شهروندان ارمغانخانه عضو شورای اسلامی شهر ارمغانخانه با ابراز تأسف از اینکه روزانه شاهد قطعی آب در مناطق مختلف این شهر هستیم، ادامه داد: قطعی آب در این شهر به گونه ای است که ساکنان این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارمغانخانه بابحران جدی آب شرب مواجه است

ارمغانخانه بابحران جدی آب شرب مواجه است