مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-02سياسي

میزبانی و خدمت رسانی شبانه روزی ستاد اربعین به زائران حسینی در شیراز


عضو هیات رییسه شورای اسلامی و ناظر ستاد اربعین شهر شیراز از خدمت رسانی ستاد اربعین در قالب فعالیت شبانه روزی شهرداری شیراز و موکب های مردمی در ورودی های شهر شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، افسانه خواست خدایی عضو هیات رییسه شورای اسلامی و ناظر ستاد اربعین شهر شیراز از خدمت رسانی ستاد اربعین در قالب فعالیت  شبانه روزی شهرداری شیراز و  موکب های مردمی در ورودی های شهر شیراز خبر داد.

نائب رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر با بیان اینکه از سال گذشته ستاد اربعین با سیاستگزاری کمیسیون سلامت محیط زیست وخدمات شهری شورای اسلامی شهر در دو حیطه ی کاری نظارت خدمت رسانی شهرداری شیراز در مرز شلمچه، کربلای معلی و درون شهر شیراز  شروع به فعالیت کرد که در شهر شیراز این ستاد با همکاری معاونت خدمات شهری، سازمان فرهنگی، معاونت حمل و نقل، ستاد بحران، روابط عمومی بین الملل و شهرداری منطقه هفت و چهار، موکب داران ورودی های شهر شیراز، خدمت رسانی به زائران هم وطن و کشورهای همسایه ای که به جهت موقعیت جغرافیایی شهر شیراز محل عبورشان به سمت کربلای معلی از سمت شهر شیراز است در دستور کار قرار داده است.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه شهر شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام است و باید میزبانی بجا و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی و خدمت رسانی شبانه روزی ستاد اربعین به زائران حسینی در شیراز

میزبانی و خدمت رسانی شبانه روزی ستاد اربعین به زائران حسینی در شیراز