مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-26اجتماعي

معاون استاندار تهران: گذرنامه زیارتی در مرکز تهران تا 24 ساعت تحویل داده می شود


معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: صدور گذرنامه در مرکز تهران به صورت 24 ساعته، در مراکز استان ها تا 48 ساعت و در شهرستان ها تا 72 ساعت تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، سادات مدیرکل امنیتی استانداری و جنتی عطایی مدیرکل پست استان تهران در راستای بررسی فرآیند تجزیه و توزیع گذرنامه های اربعینی زائرین از منطقه پستی جنوب غرب استان تهران بازدید کردند.

طی این بازید عبدالرضا جنتی عطایی مدیرکل پست استان تهران و مجری کشوری توزیع گذرنامه اظهار کرد: روزانه 80 تا 100 هزار گذرنامه عادی و زیارتی ارسال می شود.

وی ادامه داد: در تهران گذرنامه ها از 2 حوزه صدور دریافت و در 6 منطقه توزیع می شود و زائرینی که عجله دارند، می توانند گذرنامه ها را در این مراکز تحویل بگیرند.

مدیرکل پست استان تهران و مجری کشوری توزیع گذرنامه از صدور گذرنامه در 2 حوزه به صورت شبانه روزی خبر داد و گفت: صدور گذرنامه در مرکز تهران به صورت 24 ساعته، در مراکز استان ها تا 48 ساعت و در شهرستان ها تا 72 ساعت تحویل داده می شود.

جنتی عطایی با بیان اینکه زمانی که بارکد تخصیص و مرسوله تحویل پست داده شود، توزیع انجام می شود، گفت: گاهی بارکد وجود دارد اما مرسوله تحویل پست نشده که هموطنان باید به این نکته توجه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: گذرنامه زیارتی در مرکز تهران تا 24 ساعت تحویل داده می شود

معاون استاندار تهران: گذرنامه زیارتی در مرکز تهران تا 24 ساعت تحویل داده می شود