مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:162023-08-26اقتصادي

اتصال تمام روستاهای استان قزوین به اینترنت پرسرعت تا پایان امسال


حجت اله امینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین از بهره برداری طرح های ارتباطی در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: طرح های فیبر نوری روستایی، توسعه و ارتقاء تکنولوژی ارتباطات شهری و روستایی، افزایش باجه های پست بانک در مناطق استان و.

از جمله طرح هایی است که به پایان رسیده و آماده بهره برداری می باشد که در جهت تحقق اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توزیع عادلانه امکانات است.

وی افزود: فیبر نوری روستایی در مسیر کوهین به طارم سفلی به طول 126 کیلومتر توسط مخابرات منطقه قزوین و از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی(USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال انجام شده است.

با اتمام این طرح بخش زیادی از روستاهای منطقه طارم سفلی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و از طریق فیبر نوری به سایت های ارتباطی متصل می شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین ادامه داد: فیبر نوری شهری نیز در راستای طرح ملی فیبر نوری، در شهر قزوین و شهرستان های آبیک، بویین زهرا، البرز و تاکستان  در حال انجام است و مخابرات منطقه قزوین نیز با طرح نجما در شهر قزوین و محمدیه مشغول فعالیت در این بخش است.

این مسوول تصریح کرد: با اجرای این طرح مهم و ملی، دسترسی 20 میلیون مشترک خانگی و کسب و کارها به اینترنت با کیفیت و پرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال تمام روستاهای استان قزوین به اینترنت پرسرعت تا پایان امسال

اتصال تمام روستاهای استان قزوین به اینترنت پرسرعت تا پایان امسال